Fundacja „Pomóż mi żyć”, która zajmuje się prowadzeniem działalności na rzecz społeczności osób niepełnosprawnych dotkniętych autyzmem i pokrewnymi zaburzeniami rozwojowymi oraz na rzecz ich rodzin ogłasza nabór na stanowisko:

TERAPEUTA DLA OSÓB Z AUTYZMEM

W projekcie „OzA – Testowanie gdańskiego modelu wsparcia dorosłych Osób z Autyzmem” (1 etat, umowa o pracę na czas określony przewidywany czas trwania projektu – do 31.03.2022 r.)

ZADANIA:

  1. Prowadzenie indywidualnego wsparcia dla Uczestników projektu „OzA – Testowanie gdańskiego modelu wsparcia dorosłych Osób z Autyzmem” – osoby dotknięte autyzmem.
  2. Opracowanie Indywidualnego Programu Wsparcia (IPW) dla podopiecznego dopasowanego do jego indywidualnych potrzeb i możliwości, uwzględniającego mi.in: zajęcia związane z codziennymi czynnościami, zajęcia edukacyjne, rehabilitację ogólnorozwojową, rehabilitację społeczną, rehabilitację społeczno-zawodową, terapię zajęciową.
  3. Rozwijanie umiejętności i kompetencji indywidualnych Uczestników projektu.
  4. Wsparcie Uczestników w zakresie rozwoju ich samodzielności życiowej i bytowej.
  5. Motywowanie i kierowanie Uczestników projektu do udziału w zajęciach związanych z rozwojem ich samodzielności.
  6. Prowadzenie zajęć grupowych i indywidualnych dla Uczestników projektu.
  7. Współpraca z partnerami projektu w zakresie wsparcia Uczestników projektu.
  8. Prowadzenie dokumentacji projektowej w zakresie realizowanych zadań.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE:

  1. Wykształcenie minimum średnie.
  2. Wiedza nt. pracy z osobami z autyzmem udokumentowana ukończeniem stosownego kursu lub szkolenia.
  3. Minimum 1 rok doświadczenia w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną, w szczególności z osobami z autyzmem.

WYMAGANIA DODATKOWE:

  1. Ukończenie studiów psychologicznych / pedagogicznych lub bycie w trakcie tych studiów.
  2. Bardzo dobra komunikatywność i kultura osobista
  3. Umiejętność współpracy
  4. Umiejętność organizacji pracy własnej.

OFRRUJEMY:

  1. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony,
  2. Możliwość poszerzenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  3. Superwizję pracy terapeutycznej,
  4. Samodzielność w działaniu,
  5. Pracę w zgranym zespole.

MIEJSCE PRACY: „Pomorska Farma Życia” – Garcz (gmina Chmielno), ul. Chmieleńska 8.
CZAS PRACY: 1 etat, praca zmianowa.

APLIKACJA POWINNA ZAWIERAĆ:

  1. Aktualne CV (z adresem e-mail – jeśli kandydat posiada lub numerem telefonu),
  2. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje (w tym świadectw, dyplomów ukończenia studiów itp.),
  3. Kserokopie poświadczające przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectw pracy, zaświadczenie od obecnego pracodawcy potwierdzające staż pracy itp.).
  4. Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji”.

TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:

  1. Aplikacje należy składać do dnia 15 maja na adres mailowy: fundacjapomozmizyc@wp.pl lub na adres pocztowy: Fundacja „Pomóż mi żyć”, ul Jeleniogórska 9A/ 1, 80-180 Gdańsk.
  2. W razie dodatkowych pytań prosimy kontaktować się z Janiną Kaczmar, tel. 515 249 029

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej dla Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, mający siedzibę przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa.