Ułatwienia dostępu

Regulamin przekazywania darowizn

  •  

Darczyńcą Fundacji Pomóż Mi Żyć może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Darowiznę można przekazać przelewem lub za pośrednictwem wpłaty w banku lub na poczcie na rachunki bankowe Fundacji, w tytule wpisując „Darowizna na cele statutowe”, oraz, jeżeli ktoś wyrazi taką chęć – adres e-mail, aby pozostać z nami w stałym kontakcie. Darowiznę można również przekazać za pomocą karty płatniczej lub e-przelewu za pośrednictwem usługi PAYU lub Autopay.

Przekazanie darowizny jest jednoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

Zawarcie umowy darowizny pomiędzy Darczyńcą a Fundacją może nastąpić na dwa sposoby. Darczyńca ma prawo negocjować warunki umowy przed dokonaniem darowizny. Negocjacje te powinny być prowadzone wyłącznie w formie pisemnej kierowane na adres siedziby Fundacji: Fundacja Pomóż Mi Żyć 80-180 Gdańsk, ul. Jeleniogórska 9a/1, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]

W przypadku zrezygnowania z możliwości przekazania darowizny na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie mają poniższe zasady i odpowiednie przepisy prawa.

1. Strona internetowa www.pomozmizyc.pl jest prowadzona przez: Fundacja Pomóż Mi Żyć 80-180 Gdańsk, ul. Jeleniogórska 9a/1 , tel: 515 249 029 e-mail: [email protected] NIP: 9571065084 REGON:221654779 KRS:0000420503
2. Zawarcie umowy następuje z chwilą przekazania darowizny przez Darczyńcę. Realizacja przekazania darowizny przelewem następuje po zaksięgowaniu wpłaty Darczyńcy na koncie Fundacji. W przypadku płatności kartą lub przelewem elektronicznym liczy się chwila uzyskania pozytywnej autoryzacji. Darczyńca ma do wyboru następujące formy płatności:
a) przelew – płatność następuje przelewem na rachunek Fundacji Pomóż Mi Żyć,
b) karta płatnicza – Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic,
c) przelewy elektroniczne z użyciem aktualnie udostępnianych możliwości przez Dotpay
Płatności dokonywane kartą płatniczą oraz poprzez przelewy elektroniczne obsługiwane są przez PAYU lub Autopay.

3. Jeżeli podczas dokonywania płatności pojawią się problemy – prosimy o kontakt z Fundacją Pomóż Mi Żyć.4. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującą Polityką Prywatności Fundacji.
5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Darczyńcy. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązujący prawem Fundacja deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
6. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Darczyńcy w zakładce Regulamin płatności na stronie internetowej Fundacji.
7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

8. Reklamacje 

1. Reklamacje na działanie Serwisu oraz poszczególnych Usług mogą być zgłaszane przez Darczyńcę drogą mailową: [email protected] lub telefonicznie pod numerem 515 249 029.
 2. W reklamacji Darczyńca powinien wskazać jej przedmiot, w szczególności opisać Usługę, której reklamacja dotyczy, a także okoliczności uzasadniające reklamację oraz przekazać dane umożliwiające kontakt z Darczyńcą (np.: adres korespondencyjny, numer telefonu kontaktowego lub adres poczty elektronicznej). 
3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Fundację niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia reklamacji. 
4. W sytuacji, gdy zgłoszenie reklamacyjne nie zawiera danych umożliwiających kontakt z Użytkownikiem, Fundacja jest uprawniona do pozostawienia reklamacji bez rozpatrzenia. 
5. Reklamacje dotyczące usług płatniczych należy kierować bezpośrednio do Operatora Płatności. Reklamacje usług płatniczych kierowane do Fundacji, będą przekazywane przez Fundację niezwłocznie właściwemu podmiotowi, który jest odpowiedzialny za rozpatrzenie reklamacji, o czym Darczyńca będzie poinformowany przez Fundację.